Coachingstraject Onderzoekende School?! - dag 2

Gedurende dit traject komen coaches van de verschillende onderzoekende scholen samen in een professionele leergemeenschap.

De coach zal een sleutelfiguur zijn voor alle partners binnen de onderzoekende school. Om de coach op een adequate wijze voor te bereiden, bieden we een 'coach to coach'-traject aan van twee volledige dagen.

Voor de tweede coachingsdag zijn de coaches van alle onderzoekende teams uitgenodigd. De coaches maken kennis met elkaar, ze ontdekken de doelen van Onderzoekende School?!, de verschillende stappen van de onderzoekscyclus en de verschillende rollen binnen het onderzoekende team.

Focus:professionalisering + leergemeenschap

Startniveau: beginner + expert

Doelgroep: coaches

Tijdsbesteding: volledige dag

Inschijving coachingsdagen

Het is niet helemaal juist ingevuld, controleer de gemarkeerde velden en probeer het nogmaals.

Momentje...

Bedankt voor je inschrijving. Je ontvangt begin september meer concrete informatie over het programma.