Ontmoetingsdag

Op 14 jun 2024
52974683826 7d7ab770e6 o

Waarom mag je deze dag niet missen?

• Netwerken met directe collega’s en experts uit het (hoger) onderwijs: ontmoet gelijkgestemde professionals, deel ervaringen en bouw waardevolle relaties op. En dit terwijl je wandelt tussen verschillende unieke locaties in Brussel.
  • Praktische tips voor in de klas/school: we delen toegankelijke en bruikbare tips die je meteen kan toepassen in jouw dagelijkse onderwijspraktijk.
  • De ‘Stoefmuur’: ontdek de cv’s van de afgestudeerde student-leraren.
  • Actuele onderwijsthema’s in een boeiend debat: discussieer over onderwerpen die voor jou relevant zijn en ontdek nieuwe perspectieven.
  • Presentaties van het praktijkonderzoek op verschillende onderwijslocaties in Brussel: wandel mee langs verschillende partners uit het Brusselse onderwijslandschap

Wat kan je verder verwachten?

• Hapje en drankje: geniet van een gezellige en informele sfeer met lekkernijen en verfrissende drankjes.
  • Gezellig nagesprek: deel je indrukken en ideeën met collega’s in een ontspannen setting.

Praktisch

Datum: vrijdag 14.06.2024

Tijd: van 8.30 uur tot 17 uur

Locatie: Hageltoren

Slachthuisstraat 24, 1000 Brussel

Mis het niet! Het belooft inspiLerend te worden. We kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!